רשות המים לשירותך

פנו אלינו
טפסים להורדה
דיווח ספקי מים
מידע נוסף


תכנית האב למשק המים


 פניות הציבור 

יחידת פניות הציבור מרכזת את הטיפול בפניות, שאלות, הצעות ובקשות למידע, במגוון הנושאים בהם עוסקת רשות המים. הפניות מגיעות ממגוון קהלים: הקהל הרחב, צרכני תאגידי מים וביוב, אנשי מקצוע בתחום המים, ארגוני צרכנים, ארגוני סביבה ומשרדי ממשלה.
 

באילו מקרים ניתן לפנות אלינו?
 - בכל שאלה כללית בנושא משק המים ופעילות רשות המים.
-  בכל בעיה מול ספק המים יש לפנות תחילה ל
ספק המים והביוב באזור מגורייך.

הגשת פניה / תלונה
במידה וברצונכם לערער, או להתלונן על קביעת הספק ו/או על הספק, הנכם מוזמנים לפנות אלינו.

1. פניות/תלונות מתקבלות בכתב ובאמצעות:
טופס מקוון דרך האתר
פקס: 03-7605702
דואר: מחלקת פניות הציבור, רשות המים, רחוב המסגר 14, ת.ד. 20365, תל אביב-יפו, 6120301

2. בכדי להבטיח את הטיפול המיטבי, נדרש לצרף את כל התכתובות והמסמכים הרלוונטיים לפניה, ואנו נברר את הסוגיה אל מול הספק.

3. על הפניה יש לציין כתובת למשלוח דואר ופרטי התקשרות מלאים. אם קיים דואר אלקטרוני, יש לצרף גם אותו.

לנוחיותכם מצורפים:
1. מדריך לצרכן בנושאים: נזילה בצנרת המים, מד המים, חיוב לפי הערכת צריכה, הפרשי מדידה וצריכה משותפת, ועוד...
2. כללי תאגידי המים

 

 

תלונות צרכני תאגידי מים וביוב וחופש מידע
האחראי על פניות הציבור מברר את תלונות צרכני מים וביוב כלפי התאגידים, זאת לאחר שמיצו את תלונתם אל מול התאגיד, בהתאם לסמכות המוקנית לרשות המים בסעיף 108 לחוק תאגידי מים וביוב, התשס"א – 2001.
הממונה על
חוק חופש המידע ברשות המים מרכז את הטיפול בבקשות מידע המוגשות על פי חוק חופש המידע.

 

 

גירסת הדפסה
שלח לחבר
האם דף זה עזר לך?